اصول ست کردن لباس برای خانم های درشت اندام

اگر جزو خانم های درشت اندام هستید حتما ادامه مطلب رو بخونید!
تو ادامه مطلب به شما خواهیم گفت که چطور لباس هایتان را ست کنید که خوش پوش باشید!

اصول ست کردن لباس برای خانم های درشت اندام

رنگهای روشن سایز شما را بیشتر نشان میدهند و رنگهای تیره کمتر❗️

یک باور غلط است یا بهتر است بگوییم کمی تا قسمتی غلط❗️

چون ظریف یا درشت تر به نظر آمدن شما بیشتر از اینکه در گرو رنگ لباستان باشد در گرو فرم و طرحی است که انتخاب می کنید.
یعنی اهمیت فرم و طرح از اهمیت رنگ بیشتر است.

برای باور این قاعده فقط کافیست خودتان را یک بار در یک لباس با برشهای راسته و خطوط عمودی تصور کنید. بار دیگر در لباسی پر از خطوط و برشهای افقی.

افقی نپوشید

خطهای عمودی لاغرتان میکند. این یک اصل است که همیشه جواب می دهد. این خطوط به خاطر خطای دیدی که ایجاد می کنند. همیشه باعث بلند و در نتیجه ظریف تر به نظر آمدن شما می شوند. به طور کلی خطوط عمودی در هنرهای تجسمی نماد استواری، ایستایی، قدرت و کشیدگی قامت هستند. از طرف دیگر درست همانطور که درخت در طبیعت نماد استواری وایستایی ا ست این خطوط هم ایستایی و وقار را درنگاه بیننده القا می کنند. به استناد همه این دلایل از همین حالا برشهای افقی در لباسهایتان را فراموش کنید. در عوض بروید سراغ لباسهایی که فرمت کلی آنها راسته و کشیده است و در تیجه پر است از برشهای عمودی.

راه راه اما ظریف

غیر از فرم و برش طرح پارچه ای که انتخاب می کنید هم مهم است. پارچه هایی به خطوط راه راه بهترین انتخاب هایی هستند که شما می توانید برای لاغرتر به نظر آمدن سراغشان بروید. اما صرف راه راه بودن کافی نیست! خطوط عمودی هم برای خودشان حساب و کتابی دارند. این خطوط همانقدر که می توانند لاغرتر نشان تان بدهند می توانند اندام شما را پهن تر هم به تصویر بکشند. خطوط عمودی برای اینکه شما را لاغرتر نشان بدهند باید خطوطی باشند با عرض کم نه خطوط پهن و با فاصله های زیاد! از قضا امسال شانس هم با شما یار بود چون در اکثر طرحهای برندهای معروف، لباسهایی با خطوط عمودی راه راه سیاه وسفید به چشم می خورد. البته یادتان باشد شما قرار نیست رنگ را کنار بگذارید و بروید سراغ لباسهای راه راه سفید و مشکی!

 با رنگها بازی کنید

برای برقراری تعادل در اندام و در نتیجه متناسب و لاغرتر به نظر آمدن شما می توانید از ترفند ترکیب رنگها هم استفاده کنید. مثلا اگر سایز پایین تنه تان بیشتر از بالا تنه تان است بهتر است لباسهایی انتخاب کنید که در قسمت کمر برش دارند تکه بالایی آنها طرح دار و به رنگ روشن هستند و قسمت پایین تنه آنها ساده اند و رنگهای مات و تیره دارند و برعکس.

مثلا این لباس به علت برشی که دارد همچنین به خاطر خطوط افقی وعمودیش می تواند شما را بسیار خوش هیکل نشان دهد.