نقد و بررسی برای خرید موفق ساعت آیس ICE
نقد و بررسی برای خرید موفق ساعت آیس ICE

نقد و بررسی برای خرید موفق ساعت آیس ICE

نقد و بررسی برای خرید موفق ساعت آیس ICE

امروزه ساعت مچی می تواند یک تجربه سرگرم کننده باشد. نه تنها تعداد زیادی گزینه برای انتخاب ساعت مچی وجود دارد ، بلکه ساعت های زیادی با هزینه های مختلف از چند هزار تومن تا قیمتی به اندازه یک خودرو وجود دارد. پس کدام را بخریم؟ ساعت گران قیمت و با زرق و برق؟ ساعت های دیجیتالی مانند ساعت پدر بزرگ ها؟ گجت های جدید متحیر کننده؟ برای کمک به مشتریان مبتدی و نه چندان مبتدی ، سایت پوپوگالری مقدمه ای برای راهنمایی خریداران برای خرید ساعت های مدرن را آماده کرده است.

خرید ساعت زنانه آیس ICE

هر کاتالوگی را که باز کنید ، از هر وب سایت خرید بازدید کنید ، وارد هر فروشگاه جواهرات که شوید انواع مختلفی از ساعتهای زیبا به شما ارائه می شود. بزرگ ، کوچک ، کاملا مشکی ، ساعت های فلزی ، آنهایی که دارای رنگ نارنجی روشن هستند- ساعت های بسیاری برای انتخاب وجود دارند و فقط از مارک ها یا مدل های مختلف نیستند بلکه به نظر می رسد هر سال نوع جدیدی از ساعت مچی ارائه می شود. آیا شما یک گلف باز هستید؟ یک ساعت مخصوص برای شما وجود دارد. یک دوچرخه سوار؟ یک ساعت مخصوص. دویدن را دوست دارید؟ ساعت مخصوص. جای تعجب نیست که انتخاب یک ساعت جدید می توانید بسیار دلهره آور باشد.

این مدل ساعت برگرفته از طرح ice می باشد . آیس یک برند بلژیکی است که مدت زیادی از حضور در بازار ساعت را تجربه میکند .

بند ان از جنس پیو است و از این رو دارای تنوع رنگ بالایی می باشد حداقل ۱۲ رنگ از این ساعت در سایت موجود است . البته شما می توانید بعد از سفارش نسبت به تغییر رنگ ساعت اقدام کنید در صورتی که رنگ مورد نظر را نیافتید با ما تماس بگیرید یا پیغام بگذارید

صفحه شفاف این ساعت در کنار بند نرم و براق آن زیبایی شگفت انگیزی را ایجاد کرده است .

خرید ساعت مردانه آیس ICE

ساعت مچی جزو اکسسوری های واجب برای خانم ها، آقایان و حتی کوکان است. ساعت های مچی، بیانگر سبک سلیقه شما در انتخاب استایلتان هستند. اینکه چه سبکی را انتخاب می کنید در ظاهر ساعت شما پیدا می شود; کلاسیک، فشن، اسپرت و یا …؟ حتی میتوان گفت ساعت ها بهترین یادآورنده برای خاطرات شما هستند، که در هر لحظه همراهیتان می کنند.
Ice-Watch یک برند ساعت مچی بلژیکی است که در سال ۲۰۰۶ توسط Jean-Pierre Lutgen از Bastogne راه‌اندازی شد. اولین ساعت این برند در سال ۲۰۰۷ به بازار آمد و به سرعت به موفقیتی جهانی دست پیدا کرد. در اوایل سال ۲۰۱۰، این برند بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ ساعت در هر ماه فروخت. شعار برند آیس واچ: “تغییر کنید.