نقد و بررسی ادکلن دیور ساواج DIOR Sauvage

عطر ادکلن دیور ساواج-ساوج-ساواژ | Dior Sauvage

ادکلن دیور ساواج

عطر ادکلن دیور ساواج Dior Sauvage عطری است که در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۵ معرفی شد و با طرحی از فرانسوا دماکی به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.

این عطر دارای غلظت ادو تویلت است و تحت برند دیور ثبت شده است و از سال ۲۰۱۵ در سطح جهانی به فروش میرسد. طراح این رایحه Francois Demachy میباشد و البته شرکت کریستین دیور در سپتامبر ۲۰۱۵ آن را تولید و معرفی کرد.

قیمت ادکلن مردانه ساواج Dior Sauvage

قیمت ادکلن مردانه Dior Sauvage با رایحه ای خنک و تند نسبت به دیگر رقبا بصرفه تر است و با هزینه نسبتا مناسب ، عطری قابل اطمینان است و میتواند برند نام و شخصیت شما باشد.

بدلیل هوش تبلیغاتی شرکت و استفاده از چهره بازیگر مشهور جانی دپ و با توجه به قیمت ادکلن مردانه ساواج Dior Sauvage این عطرفروش موفقی در سطح جهان و البته ایران تجربه میکند و ساواج نیز عطری جا افتاده میباشد.

عطر Dior Sauvage در نت ابتدایی با رایحه‌ی فلفل و ترنج شروع و سپس در نت میانی با رایحه‌ی گل شمعدانی، اسطوخودوس، فلفل سیچوان، صمغ، فلفل صورتی، خس خس و نعناع هندی ادامه می‌یابد و درانتها سدر، لابدانیوم و آمبروکسان تکمیل کننده‌ی رایحه‌ی این عطر مردانه می‌باشند. این عطر در گروه بویایی گیاهان و برگ‌های معطر قرار دارد.

با توجه به قیمت ادکلن مردانه ساواج Dior Sauvage این رایحه از پخش بوی عالی و ماندگاری خوبی را دارا میباشد.

عطر دیور ساواج مردانه و طعم شیرین و ترش در میان گزینه های ایده عالی برای استفاده در فصل های سرد و گرم می‌باشد.

برای کاربران و مخاطبان ، گروه سنی متناسب برای استفاده از این عطر بالای ۱۹ سال می‌باشد،که با توجه به سرما و گرمای منطقه جغرافیایی این مهم متغیر میباشد.
روی شیشه نشان Sauvage را خواهید دید. در پایین شیشه‌ی سیاه Sauvage ، نشان تجاری Dior به چشم می‌خورد.

درب شیشه نیز آهنربایی میباشد. صرفا با مصرف اولین پاف انرژی زیادی را به شما و کسانی که در اطرافتان حضور دارند، منتقل می‌کند و شما متوجه تمایز این عطر با دیگر عطر ها خواهید شد.