ادکلن ساواج دیور sauvage dior

تستر ادکلن ساواج دیور sauvage dior

برند دیور یکی از برندهای لوکس فرانسوی است که در سال ۱۹۴۷ تاسیس شد و شروع به کار کرد. کریستین دیور موسس این برند نخستین فعالیت خود را با ساخت عطر زنانه‌ای به نام میس دیور که به یاد خواهرش که علاقه بسیاری به او داشت، شروع کرد. ماندگاری و کیفیت این عطر به قدری زیاد بود که تنها ۲ سال بعد این برند به عنوان یک برند سرشناس در میان افراد مختلف در سرتاسر جهان شناخته شد. در میان عطرهای متنوعی که از برند دیور امروزه به بازار ارائه شده است، عطر مردانه ساواج کریستین دیور (Sauvage)، به عنوان یکی از برترین عطرهای این برند شناخته شده است. حال اگر شما هم جز آن دسته از آقایانی هستید که به عطرهای دیور بسیار علاقه مند هستید با پوپوگالری همراه شوید تا به نقد و بررسی عطر مردانه ساواج کریستین دیور بپردازیم و با این عطر شگفت انگیز بیشتر آشنا شویم شما میتوانید این ادکلن را از پوپوگالری به صورت اورجینال خریداری کنید.

معرفی عطر مردانه ساواج دیور sauvage dior

در سال‌های اخیر عطرهای متنوع مردانه بسیاری در میان علاقه‌مندان به عطرها رایج شده است. انتخاب و خرید عطر جز مسائل بسیار مهمی است که برای هر مرد بسیار مهم است. کریستین دیور، عطر ساواج را در سال ۲۰۰۰ روانه بازار کرد که رایحه کم نظیر آن در مدت زمان کوتاهی توانست آقایان بسیاری را جذب خود کند. رایحه این عطر الهام گرفته از طبیعیت بکر صحراها و آسمان آبی آن، صخره‌ها و تپه‌های ناهموار صحرا می‌باشد که حس آرامش همراه با هیجان را به شما و اطرافیان شما میدهد.

ویژگی ظاهری عطر مردانه ساواج دیور sauvage dior

این عطر خنک با بسته بندی مشکی رنگ و شیشه‌ای با ترکیب دو رنگ مشکی و آبی طراحی شده است. بر روی سر استوانه‌ای و مشکی رنگ آن برند دیور با فونت سفید رنگی چاپ شده است. حجم این عطر ۱۰۰ میلی لیتر می‌باشد و از ویژگی‌های جذاب آن می‌توان به براق بودن شیشه و جعبه آن و انعکاس فوق‌‌العاده نور در آن اشاره کرد. در واقع چون این عطر سمبلی از نشانه حیات در یک صحرای خشک و خالی است طراحی آن نیز به همین شکل انجام شده است شما با استفاده از ادکلن ساواج در هر جمعی میدرخشید.

ادو تویلت دیور sauvage dior

می‌توان به جرات گفت که عطر ساواج نیمی از محبوبیت خودش را مدیون هنرپیشه معروف آمریکایی به نام جانی دپ است. جانی دپ در یک تیزر تبلیغاتی بسیار زیبا در حالیکه در یک طبیعت بکر صحرایی است حس و حال فوق‌العاده این عطر را به زیبایی به تصویر می‌کشد. تبلیغات این عطر با هنرپیشه هالیوودی یعنی جانی دپ سبب شد تا بسیاری از آقایان را برای خرید عطر ساواج کنجکاو کند. جانی دپ درباره این عطر در تبلیغات خود می‌گوید: حس و حالی که با این عطر تجربه می‌کنید، یک حس جادویی و خارق‌العاده‌ای است که شاید به چشم دیده نشود اما شما را جادو می‌کند و دگرگون و قدرتمند می‌سازدهنرپیشه های ایرانی هم مانند بهرام رادان و مهران مدیری از این ادکلن ساواج دیور استفاده میکنند.

طراح عطر ساواج دیور sauvage dior

همانطور که قبل‌تر هم گفته شد موسس برند دیور کریستین دیور می‌باشد. دیور در حال حاضر یک برند شناخته شده در حوزه مد و فشن است و علاوه بر این در دنیای عطرها نیز حرفی برای گفتن دارد. کریستین دیور با ترکیب روایح فوق‌العاده و الهام گرفتن از طبیعت توانسته افراد زیادی را جذب خود کند. در حال حاضر عطر مردانه ساواج از برند کریستین دیور به عنوان یکی از پرفروش‌ترین عطرهای لوکس شناخته شده در جهان است که مخاطبین بسیار زیادی در میان افراد شیک پوش و خاص دارد.

کشور سازنده عطر ساواج کریستین دیور sauvage dior

برند دیور متعلق به کشور فرانسه می‌باشد و تمامی عطرهای این برند در همان کشور فرانسه ساخته می‌شود و به سایر نقاط جهان صادر می‌شود. امروزه افراد بسیار زیادی در سرتاسر جهان از عطرهای لوکس دیور خریداری می‌کنند و محبوبیت آن در بسیاری از کشورها زیاد می‌باشد پوپوگالری در با واردات مستقیم از فرانسه ادکلن ساواج دیور و تستر ساواج دیور را وارد میکند.

عطر ساواج دیور مناسب چه آقایانی می‌باشد؟ sauvage dior

عطر ساواج یکی ار بهترین عطرها مخصوص آقایان می‌باشد و به نظر می‌رسد هر مرد جذابی باید حتما یک عطر ساواج را همیشه همراه خود داشته باشد. خرید عطر ساواج برای سنین بالای ۱۸ سال می‌تواند انتخاب بسیار شایسته‌ای باشد. رایحه این عطر گرم، تند و تلخ است اما طبعی معتدل و خنک دارد که عطش وجودی انسان را می‌تواند خاموش کند. اغلب آقایان جوان و خوشتیپی که به دنبال حفظ اصالت هستند از این عطر استفاده می‌کنند. اگر شما هم جز آن دسته از آقایان باوقار و اصیلی هستید که دوست دارید به عنوان یک مرد جذاب در مجالس بدرخشید و اصیل بودن خودتان را به معرض نمایش بگذارید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از این عطر کم نظیر و خوش رایحه ساواج کریستین دیور استفاده کنید و نهایت لذت را از آن ببرید.

فصل پیشنهادی برای عطر ساواج کریستین دیور sauvage dior    

همانطور که در تبلیغات‌های این عطر دیده می‌شود، عطر ساواج را در شب‌های خنک پاییزه و یا بهاره می‌توان استفاده کرد. اما شما می‌توانید از این عطر کلاسیک در هر موقعیت و فصلی استفاده کنید زیرا ترکیب رایحه‌های این عطر به گونه‌است که سردی و گرمی را در کنار هم دارد و ترکیب فوق‌العاده آن می‌تواند برای هر فصلی مناسب باشد.

ماندگاری و پخش بو عطر ساواج دیور sauvage dior

ماندگاری و پخش بو جز مهم‌ترین مواردی است که هر فرد هنگام خرید عطر به آن توجه می‌کند. فروشگاه اینترنتی ایرانوس خیال شما را بابت این دو مورد مهم آسوده می‌سازد. ماندگاری این عطر به سبب ترکیب روایح بسیار قوی، بالا می‌باشد و به طور متوسط بین ۵ تا ۸ ساعت می‌تواند عطر ساواج ماندگاری داشته باشد. پخش بوی این عطر نیز بسیار خوب است و اگر جذابیت برای شما مهم است باید بگوییم که پخش بوی این عطر بسیار دلنشین می‌تواند شما را جذب هر فردی کند.

نت‌های بویایی عطر مردانه ساواج دیور sauvage dior

عطر مردانه ساواج در خانواده بویایی مرکباتی، ادویه‌ای و معطر قرار دارد. این عطر با نت آغازین ترنج و فلفل سیاه شروع شده، در میان نت میانی فلفل صورتی، فلفل دیچوان، اسطخدوس، گل شمعدانی و نعناع هندی را می‌توان حس کرد و در پایان نت‌های پایانی امبروکسان، گل لادن و سدر به مشام می‌رسد. خرید این عطر نسبتا تند و تلخ با طبعی خنک را به آقایان با سلیقه و جذابی که عطرهایی با نت قوی می‌پسندند را اکیدا توصیه می‌کنیم.

قیمت عطر ساواج دیور sauvage dior

اگر با دنیای عطرها و بازار قیمت‌ها آشنا باشید، می‌دانید که اغلب برندهای سرشناس مانند کلوین کلاین، ورساچه، دیور و … قیمت نسبتا بالایی دارند و این به خاطر کیفیت، ماندگاری، پخش بو و ترکیب فوق‌العاده روایح است اما اکثر آقایان به دلیل عدم اعتماد به اصل بودن عطر از خرید عطرهای گران اجتناب می‌کنند. اما خبر خوش برای آقایانی که طرفدار عطر ساواج هستند این است که فروشگاه اینترنتی پوپوگالری با تایید ضمانت کامل از اصل بودن عطر ساواج از برند دیور و قیمت بسیار مناسب، این عطر فوق‌العاده را در اختیار شما قرار داده است و شما می‌توانید به آسانی این عطر را به صورت اینترنتی خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

ادو تویلت دیور Sauvage

خرید عطر ساواج کریستین دیور

مشخصات کلی عطر ساواج کریستین دیور

مناسب برای: آقایان

نوع عطر: ادوتویلت EAU De Toilette

رایحه: گرم و تند

فصل: پاییز و بهار

حجم: ۱۰۰ میلی لیتر

ماندگاری: عالی

پخش بو: قوی و خوب

کشور سازنده: فرانسه